29/6/2010
Čti dál:
-
-
Startuje vizuální kampaň ke knize Otrok
Na billboardech podél dálnice D1 a v Brně můžete vidět vizuál knihy „Otrok“. Na rozdíl od „Hračky“, kterou jsem fotografoval černobíle, jsme pro tento případ vybrali barevný figurální motiv. Ten se v modifikacích objevuje rovněž na přebalu knihy. Celá kampaň se nese v duchu „Hračky“, aby obě knihy tvořily obrazovou sérii.
-
Persony ze zákulisí a ospalé HaDivadlo – Divadelní flora den osmý
Divadlo Na zábradlí představili reprízu Person. Zašil jsem se s herci v zákulisí za scénou a fotografoval jsem odtud. Před inscenací se debatovalo a kromě herců se besedy zúčastnil umělecký šéf Petr Štědroň a dvorní scénograf Marek Cpin. Oba zmínění objasnili problémy se vznikem inscenace. Večer patřil brněnskému HaDivadlu a jejich Maloměšťákům, kteří byli na mě trochu moc pomalí a nudní. Oproti tomu byl docela zajímavý dopolední program účastníků dramatického kurzu SENior.
-
Tísnivé údolí - blízko hranic vizí Alana Turinga
Teoretický model výpočetního stroje z roku 1936 jako hlavní aktér utopické vize režiséra Stefana Kaegiho v inscenaci Tísnivé údolí. Uprostřed potemnělého sálu sedí robot – dvojník spisovatele Thomase Melleho a vede zvláštní monolog. Co dělá člověka člověkem, kde je hranice lidské existence a kdy naše rozhodování převezme umělá inteligence? Divadelní přesah přednášek formálních jazyků a automatů nebo lekce z teoretické informatiky pro širokou veřejnost.
-
Bezruký Frantík a Divadlo pod Palmovkou
Bezruký Frantík opravdu žil a ne jen v hospodském monologu opilého důchodce Valeriána z prvního dílu Básníků. Inscenaci dali dohromady Tomáš Dianiška a Igor Orozovič. Měl jsem možnost fotit Dianiškovy Transky Body Vteřiny – příběh československé atletky Zdeny Koubkové, která v březnu 1936 podstoupila změnu pohlaví. A tak jsem se těšil na další zajímavý osud…